Zakelijke klant
(excl. btw)
Particuliere klant
(incl. btw)
Ik will levering in
Nederland
(EUR)
Land wijzigen
Taal
Sök
Producten
Highlights
Werkkleding naar beroep
The Perfect Curve
Hejco Casual
Bovenlichaam
Tunieken
Overhemden en blouses
Tops
Truien
Poloshirts
Jassen
Vesten
Koksjassen
Onderlichaam
Lange broeken
Werkbroeken 3/4
Jurken
Schorten
Outdoor
Jack
Broek
Accessores
Accessoires
Sokken
Petten/Mutsen
Collectie
Collectie
Crinkle
Charade
Charade Flex
Easy
Lyocell
Lyocell Stretch
Motion
Timeless
Concept
Perfect Curve
Hejco Casual
Sustainability
We Care
Zorg voor je kleding
Duurzaam werken
Materiaal
Organisch katoen
Gerecycled polyester
Lyocell materialen
Productie
Milieu
Fabrieken
Over Hejco
Over Hejco
De geschiedenis van Hejco
Hejco Stories
Vrouwenkliniek Akleja
FAQ
Mijn pagina's
(0)
0
Producten
Hoe kan ik zien wanneer een product weer in voorraad is?
Als een product niet in voorraad is, kunt u de datum zien waarop het product en de maat naar verwachting weer in de webshop verkrijgbaar zijn. U kunt om een e-mailmelding vragen wanneer het product weer voorradig is. Als er geen datum wordt vermeld, is het wellicht uit productie, niet meer verkrijgbaar of er is nog geen datum bekend waarop het product naar verwachting weer in voorraad zal zijn.
Levering
Welke leveringsopties biedt u?
Leveringen vinden plaats met DHL Express.
Wat is de levertijd?
Uw bestelling wordt normaal gesproken binnen een week geleverd. Uw opdrachtbevestiging vermeldt de datum waarop uw product ons magazijn verlaat. U ontvangt tevens een e-mail met een trackingnummer, zodat u uw levering kunt volgen.
Wat zijn de leverkosten?
De leverkosten zijn € 9.95
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Als u uw bestelling niet hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@hejco.com. Dan helpen wij u. Zorg dat u uw klantnummer en/of bestelnummer bij de hand hebt, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Hoe stuur ik een artikel terug?
Particuliere klanten
1) Ga naar de e-mail die DHL u over uw levering heeft gestuurd. Daar vindt u een link naar een retourenportal. 2) Registreer uw retour op het portal en ga naar het afhaalpunt het dichtst bij u in de buurt om het pakketje af te geven. 3) De retourkosten worden in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Zakelijke klanten
Neem contact op met de afdeling Retouren door te bellen met +46 (0)33-20 23 00 of door een e-mail te sturen naar retur.se@fristadskansas.com. Dan sturen wij de verzenddocumentatie. 1. Druk het document af en bevestig het zodanig aan de buitenkant van uw pakje dat het goed zichtbaar is. Het verzenddocument is prepaid en de kosten worden in mindering gebracht op uw creditnota. 2. Alle geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten. 3. Uw retour moet vergezeld gaan van een ingevuld retourdocument, zodat wij deze kunnen verwerken. 4. Download het document HIER en vermeld de reden van het retourneren in het document. Leg het bovenop in het pakje. 5. De retourkosten (EUR 9,95) worden in mindering gebracht op uw creditnota. 6. Zodra de retour eenmaal is verwerkt en goedgekeurd, zullen wij een terugbetaling doen met aftrek van de retourkosten.
Wanneer kan ik een terugbetaling verwachten nadat ik een artikel heb teruggestuurd?
Zodra de retour eenmaal is verwerkt en goedgekeurd, zullen wij een terugbetaling doen met aftrek van de retourkosten. Normaal gesproken duurt het een paar weken om een retour af te handelen.
Retourneren en ruilen
Hebt u mijn retour ontvangen?
Indien u twijfelt of wij uw retour hebben ontvangen, kunt u uw pakje volgen door gebruik te maken van het nummer op de afleveringsbon. U kunt ook contact opnemen met onze afdeling Retouren door te bellen met nummer +46 (0)33 20 23 00 of door een e-mail te sturen naar retur.se@fristadskansas.com. Vergeet niet om een kopie van de afleveringsbon te bewaren totdat uw retour is verwerkt en u uw terugbetaling hebt ontvangen.
Hoe ruil ik een product?
Denk eraan dat wij geen producten kunnen ruilen. Indien u iets anders wilt bestellen of de maat of kleur wilt wijzigen, moet u eerst het niet-gewenste artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Hoe stuur ik een artikel terug?
Particuliere klanten
1) Ga naar de e-mail die DHL u over uw levering heeft gestuurd. Daar vindt u een link naar een retourenportal. 2) Registreer uw retour op het portal en ga naar het afhaalpunt het dichtst bij u in de buurt om het pakketje af te geven. 3) De retourkosten worden in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Zakelijke klanten
Neem contact op met de afdeling Retouren door te bellen met +46 (0)33-20 23 00 of door een e-mail te sturen naar retur.se@fristadskansas.com. Dan sturen wij de verzenddocumentatie. 1. Druk het document af en bevestig het zodanig aan de buitenkant van uw pakje dat het goed zichtbaar is. Het verzenddocument is prepaid en de kosten worden in mindering gebracht op uw creditnota. 2. Alle geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten. 3. Uw retour moet vergezeld gaan van een ingevuld retourdocument, zodat wij deze kunnen verwerken. 4. Download het document HIER en vermeld de reden van het retourneren in het document. Leg het bovenop in het pakje. 5. De retourkosten (EUR XX) worden in mindering gebracht op uw creditnota. 6. Zodra de retour eenmaal is verwerkt en goedgekeurd, zullen wij een terugbetaling doen met aftrek van de retourkosten. Wanneer kan ik een terugbetaling verwachten nadat ik een artikel heb teruggestuurd? Zodra de retour eenmaal is verwerkt en goedgekeurd, zullen wij een terugbetaling doen met aftrek van de retourkosten. Normaal gesproken duurt het een paar weken om een retour af te handelen.
Betalingen
Welke betalingsopties accepteert u?
Wij accepteren betalingen per creditcard via SVEA. Wij accepteren VISA en Mastercard. Het bedrag wordt gereserveerd op uw kaart op het moment dat u de aankoop doet in onze webshop en het wordt geïnd op het moment dat de levering ons magazijn verlaat.
Wanneer wordt het van mijn rekening geïnd?
Het bedrag wordt gereserveerd op uw kaart op het moment dat u de aankoop doet in onze webshop en het wordt geïnd op het moment dat de levering ons magazijn verlaat.
Garantieclaims
Hoe dien ik een garantieclaim in?
U bent gerechtigd om een garantieclaim in te dienen. Voor elk artikel dat u bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Een wettelijke garantie betekent dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die u als klant er redelijkerwijs van mag hebben. Uw recht om een garantieclaim in te dienen geldt voor producten met gebreken conform de geldende wetgeving voor consumentenbescherming. Indien u uw recht wilt uitoefenen om een garantieclaim in te dienen voor een product dat u bij hejco.com hebt besteld, neem dan contact op met de afdeling Retouren van Hejco zodra u de onvolkomenheid hebt ontdekt.
Producten
Bovenlichaam
Tunieken
Overhemden en blouses
Tops
Truien
Poloshirts
Jassen
Vesten
Koksjassen
Onderlichaam
Lange broeken
Werkbroeken 3/4
Jurken
Schorten
Outdoor
Jack
Broek
Accessores
Accessoires
ID-pashouder
Knopen voor koksvest
Opspeldhorloges
Pennenhouders
Sleutellinten
Sokken
Petten/Mutsen
Collectie
Collectie
Crinkle
Charade
Charade Flex
Easy
Lyocell
Lyocell Stretch
Motion
Timeless
Concept
Perfect Curve
Hejco Casual
Sustainability
We Care
Zorg voor je kleding
Duurzaam werken
Materiaal
Organisch katoen
Gerecycled polyester
Lyocell materialen
Productie
Milieu
Fabrieken
Over Hejco
Over Hejco
De geschiedenis van Hejco
Hejco Stories
Vrouwenkliniek Akleja
FAQ
Uw winkelwagentje
(0 artikelen)
Uw winkelwagentje is leeg
Totalt:
€ 0
Naar de kassa
Goede kwaliteit
Veilig handelen
Eigen verwerking
Veilige betaling